3. Kontakt i wsparcie
Kontakt — szukam kontaktu do lidera lub uczestników
Dane kontaktowe do lidera oraz uczestników podajemy po potwierdzeniu udziału i za zgodą zainteresowanych.
Co jeśli nie mam konta na Facebooku / Instagramie — czy coś mnie omija?
Nie, większość ważnych informacji jest dostępna również bez konieczności korzystania z mediów społecznościowych.
Potwierdzenia wyjazdu — czy mój wyjazd jest potwierdzony?
Potwierdzenie wyjazdu otrzymasz po zaksięgowaniu zaliczki i potwierdzeniu miejsca w grupie.
2. Po wyprawie
Czy po wyprawie dostanę zdjęcia lub relację z wyjazdu?
Tak, uczestnicy otrzymują relacje, zdjęcia oraz materiały podsumowujące wyjazd.
Czy można jeździć kilka razy na tę samą wyprawę?
Oczywiście! Zapraszamy do ponownych wyjazdów na te same lub inne wyprawy.
1. Podczas wyprawy
Jakiej wielkości są grupy?
Grupy liczą się zwykle od 5 do 15 osób, aby zapewnić kameralną atmosferę.
Ile osób jest zapisanych na wyprawę?
Aktualną liczbę uczestników można sprawdzić kontaktując się z biurem.
Kim jest lider wyjazdu?
Pod każdą wycieczką znajduje się informacja, kto jest liderem wyprawy.
Czy podczas wyprawy jest dostęp do Internetu / Wi-Fi?
Raczej we wszystkich miejscach jest dostęp do Wi-Fi lub internetu.
Czy jest możliwość indywidualnego ubezpieczenia wyższego niż standardowe?
Tak, oferujemy możliwość wykupienia rozszerzonego ubezpieczenia turystycznego.
Czy są dodatkowe koszty na miejscu (poza ceną wyprawy)?
Dodatkowe koszty mogą obejmować niektóre atrakcje fakultatywne, posiłki poza programem oraz napiwki.
Czy mogę zabrać sprzęt typu dron, kamera, GoPro itp.?
Tak, można zabrać taki sprzęt, pamiętając jednak o lokalnych przepisach i zasadach bezpieczeństwa.
Co jeśli mam dietę specjalną / alergie pokarmowe?
Prosimy o zgłoszenie tego wcześniej, dołożymy starań, aby zapewnić odpowiednie posiłki.
Czy mogę odwiedzić znajomego, który nie został zapisany przez stronę?
Niestety, tylko osoby zapisane i potwierdzone przez biuro mogą uczestniczyć w wyprawie.
Czy mogę mieć gwarancję pokoju jednoosobowego / dwuosobowego?
Możemy zapewnić preferencje co do typu pokoju, o ile jest dostępność i po dopłacie.
8. Kontakt i wsparcie
Kontakt — szukam kontaktu do lidera lub uczestników
Dane kontaktowe do lidera oraz uczestników podajemy po potwierdzeniu udziału i za zgodą zainteresowanych.
Co jeśli nie mam konta na Facebooku / Instagramie — czy coś mnie omija?
Nie, większość ważnych informacji jest dostępna również bez konieczności korzystania z mediów społecznościowych.
Potwierdzenia wyjazdu — czy mój wyjazd jest potwierdzony?
Potwierdzenie wyjazdu otrzymasz po zaksięgowaniu zaliczki i potwierdzeniu miejsca w grupie.
7. Po wyprawie
Czy po wyprawie dostanę zdjęcia lub relację z wyjazdu?
Tak, uczestnicy otrzymują relacje, zdjęcia oraz materiały podsumowujące wyjazd.
Czy można jeździć kilka razy na tę samą wyprawę?
Oczywiście! Zapraszamy do ponownych wyjazdów na te same lub inne wyprawy.
6. Podczas wyprawy
Jakiej wielkości są grupy?
Grupy liczą się zwykle od 5 do 15 osób, aby zapewnić kameralną atmosferę.
Ile osób jest zapisanych na wyprawę?
Aktualną liczbę uczestników można sprawdzić kontaktując się z biurem.
Kim jest lider wyjazdu?
Pod każdą wycieczką znajduje się informacja, kto jest liderem wyprawy.
Czy podczas wyprawy jest dostęp do Internetu / Wi-Fi?
Raczej we wszystkich miejscach jest dostęp do Wi-Fi lub internetu.
Czy jest możliwość indywidualnego ubezpieczenia wyższego niż standardowe?
Tak, oferujemy możliwość wykupienia rozszerzonego ubezpieczenia turystycznego.
Czy są dodatkowe koszty na miejscu (poza ceną wyprawy)?
Dodatkowe koszty mogą obejmować niektóre atrakcje fakultatywne, posiłki poza programem oraz napiwki.
Czy mogę zabrać sprzęt typu dron, kamera, GoPro itp.?
Tak, można zabrać taki sprzęt, pamiętając jednak o lokalnych przepisach i zasadach bezpieczeństwa.
Co jeśli mam dietę specjalną / alergie pokarmowe?
Prosimy o zgłoszenie tego wcześniej, dołożymy starań, aby zapewnić odpowiednie posiłki.
Czy mogę odwiedzić znajomego, który nie został zapisany przez stronę?
Niestety, tylko osoby zapisane i potwierdzone przez biuro mogą uczestniczyć w wyprawie.
Czy mogę mieć gwarancję pokoju jednoosobowego / dwuosobowego?
Możemy zapewnić preferencje co do typu pokoju, o ile jest dostępność i po dopłacie.
Odwiedź nas na naszych Social Mediach